Stan

Tack för idag tjejer , hade hur kul som helst med jessica och alex på stan :) hittade lite kläder eller snarare kjolar som jag gillade , dom måste bara köpas sen ! Fan vad jag fick skratta på stan idag, har inte skratta så mycket på länge.

spelade något zoo spel på fb nyss hur kul som helst. Kollar oth nu gamla avsnitt men de fördriver tiden. Ska kolla om de finns några snygga te burkar på tradera , finns ju inga snygga på stan.

Jessica skrattar åt min ide, jag ska minska på snusandet, snusar ju en halv dosa om dagen , vilket innebär 15 doser i månaden men nu ska jag minksa tll 10 st i månaden jessica skratta så mycket när hon hörde de. Hon skulle minks till en dosa i veckan , frågan är om hon är galen som gör de haha jag skulle aldrig klara de haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0