Tråkigt

sitter och tittar på paradise hotel xl för de finns inget annat o glo på , lite tråkigt för jag har redan sett dom här avsnittten. Jag är så jävla glömsk av mig , nyss började jag fundera på vart min snus hade tagit vägen, har inget minne av att jag har kastat den haha och de är inte första gången de händer. Päkä var här förut idag med mio, hur roligt som helst :) Känner mig sjuk ont i huvudet , illamående , jätte ont i magen och trött vill bara lägga mig ner och dö. om jag lägger mig nu kanske jag somnar snart och slipper ligga och vrida på mig i flera timmar innan jag somnar. Igår somnade jag inom 2 timmar de var lyckat gemfört med dagen innan då jag inte somnade fören fyra på morgonen. Så ikväll hoppas jag somna tidigt. Ska hämta en  värktablett och bädda ner mig i sägen för att försöka sova!

Kommentarer
Postat av: Marcella

Paradise Hotell är bra :D

2010-01-17 @ 15:42:07
URL: http://lastaidkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0